C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
MY LOVELY FRIEND
Tuesday 12 June 2012 • 08:34 • 0 comments
haey.rinie fura nak perkenalkan BFF fura(!)
sahabat sejati ialah kawan yang sentiasa ada dengan
kita sama ada kita susah ataupun senang,
macam lirik lagu najwa latif la.iaitu berjudul sahabat;
'kau ada dikalau ku suka,dikalau ku duka,
disetiap tangisan dan juga ketawa"
betui dak?

macam kawan-2 fura depa sentiasa ada dengan fura
time fura gembira,sedih,suka,duka and 
saat fura perlukan depa
nim la kami;

sweet dak kami semua?aku ada,kau ada?
haha..
okay okay,fura pekenalkan kat korang depa nim(!)
diberi nama syatiera!orang panggil dia tiramisu direka 
khas oleh MRs Fura(!)haha.tipu jek org call dia tieyra.
dia nim banyak cakap.nta apa-2 yang dia cakap poms tak two le.
haha..dia baik sangat!
dia nim best friend aku time aku dibangku sekolah rendah until now!aku sayang dia!dia baik sangat!solo lagi two.cumel kan dia.
nama dia mastura!kembar nama aku!haha
nims buyut-2 aku!nama dia anis dyra!dia nim ramai 
peminat aw!sebab dy cun sangat!dia panggil ak princess!wow.
janan jeles ea?kau ada!:P
dia nim kembar aku!ramai orang kata sekilas pandang muke kitaorang nak dekat sama!wow..ada kembar at sekuwla kud..
haha.nama diberi ayu!dia nim kuat membebel!hate aku bila dia
membebel sebijik macam mak-2 two!haha.wlwpon dia
garang macam harimau hati dia baik taw!
kecik and comel orang dia.bFF dari form 2 until now.
nama diberi fara.orang dia
pendiam(!)dia baik sngat-2 two(!)

nim larh geng-2 aku(!)
depa cumel kan?
aku harap kita orang akan menjadi sahabat selamanya(!)
sumpah weyy,best kawan nan hampa(!)
sayang korang ketat-2!


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • about capital A
  • projek kayu
  • miss korang(!)
  • jawab jangan tak jawab.ta jawab dosa.dah berhabuk ...
  • awak... awak na tao ta semlm saya epy sgt-2 cbb sy...
  • wah...da ta single...
  • al-kisah pasangan bercouple