C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
buatmu sahabat :')
Tuesday 11 December 2012 • 05:58 • 0 comments



saya coretkan cerita ini buat sahabat saya yang saya kasihi , yang saya sayangi, cerita ini tentang kita .sahabat , ya aku dan kamu ,kini kita ditakdirkan bertemu . Dulu kita ni asing ,datang dari sekolah yang berbeza-beza , bila kita meningkat remaja , kita berusia 13tahun kita berkumpul di sekolah yang sama , dulu kita tidak mengenal budi dan pekerti , namun kerana anugerah pertemuan ini kita saling memahami , mendalami dan mendampingi.
wahai teman ,adakah kau ingat cerita kita?ya,cerita kita bersama ,meredah suka-duka ,berkongsi rahasia ,walau aku mengukir senyuman ,senyuman yang paling indah ,kau masih dapat membaca isi hatiku .yang ketika itu kecewa dan sedih ,berdebar hati ,hilang susunan kata-kata .kadang-kadang ada waktu kita bergaduh , berperang kata-kata , menuduh antara satu sama lain , kehadiran orang ketiga untuk mempelaga kita , tapi kita tetap teguh , kita tetap bersama walau pelbagai rintangan , pahit manis yang kita tempuhi bersama . semakin kita menempuh kedewasaan ini semakin kuat ikatan ini terpatri . kata orang berhati-hati memilih sahabat , kerana mungkin kawan terdekat adalah musuh yang ketat , mungkin juga sahabat yang dibenci adalah sahabat yang paling memahami , memang benar wahai sahabatku . manusia itu bukan sempurna , tidak boleh memiliki segalanya biar kita terima seadanya , biar siapa jua yang mendampingi kita.sahabat dalam meniliti perjalanan ini yang buruk kita jauhi , yang baik kita jadikan inspirasi , kerana dilahirkan seorang insan itu untuk melengkapi.kiranya hati ini pernah menguris hati kecilmu ,ampun maaf ku pinta darimu . bukan bermaksud aku tidak menghargai , kerna aku juga insan biasa sama sepertimu yang sering dihambat bisikan nafsu dan godaan sang penghasut yg tak putus-putus untuk menghancurkan mahligai persahabatan ini ,tapi aku percaya ikatan ini tidak akan terputus jika kita saling percaya.


PAST
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • khas buatmu sahabat ,. :')
  • maafkan aku :(
  • hai awak yang bernama sahabat
  • erti sahabat :DD
  • kepada sahabtaku
  • bahagia wei !!
  • call ! call !
  • sekolah kay sekolah weii
  • MY LOVELY FRIEND
  • about capital A